You are currently viewing דק איפאה סינטטי ההיתרונות והחסרונות על פני דק איפאה מעץ

דק איפאה סינטטי ההיתרונות והחסרונות על פני דק איפאה מעץ

דק איפאה סינטטי

דק איפאה סינטטי המדומה לדק ונמכר ביותר מבין הדקים הסינטטים בישראל ובמיוחד בחברתנו.

דק איפאה סינטטי המדמה תחושה ומרקם של דק האיפאה הטבעי הוא מאוד מאוד נעים ונהדר מכל הבחינות אם זה מניראות, אחריות,תחזוקה והתקנה קלה ופשוטה.

ה דק הסיננטי לבריכה מגיע ללא צורך בתחזוקה כלל עם למעלה מ20 שנות אחריות, הדק שלנו אותו אנו מייבאים מוביל מבחינת הניראות שלא שלא כמו שאר הדקים הסינטטים נראה פלסטי ומלאכותי ולכן רבים מבעלי המקצוע והמעצבים מופתעים מהדוגמאות אותם אנחנו מציגים ולא מאמינים כי הדק מכיל חומר פולימרי, פלסטי בכלל.
כמו כן דמוי דק איפאה הוא מוצר ממוחזר כולו אשר עוזר לשמור על העולם ירוק, כפי שאנו יודעים נכרטים מאות אלפיי עצי איפאה והתעשייה רק ממשיכה עצם הדק הסינטטי כמו דק דמוי האיפאה מונע אפילו בקצת את כריתת העצים.

מעבר להיותו מוצר ירוק דק הסינטטי,  דק איפאה סינטטי אינו מצריך תחזוקה כלל ולא כמו דק העץ לא מצריך טיפול שימון אלא רק ניקיון קל באמצעות מים וסבון ובכך ניתן לחזוק מאות ואלפיי שקלים בשנה על התחזוקה ועל תשלום לאיש מקצוע אשר יעשה עברונו את תהליך התחזוקה.

דק איפאה במרפסת

מעבר לכך הדק הסיננטי ה דק איפאה סינטטי הוא חומר מלא ולא חומר חלול כמו רוב הדקים הסינטטים כלומר הדק ניתן לעיבוד במקרה הצורך של חיתוכים וזויות מסוימות בדיוק כמו דק האיפאה מעץ, בנוסף לכך בגלל היותו חומר מלא ניתן להרכיב את הדק על שני צידיו גם על הצד בו רואים את גווני האיפאה וגם על הצד המחורץ המתאים למשטחים נגד החלקה.

ההתקנה של דק איפאה סינטטי:

ההתקנה המאוד פשוטה של הדק הסיננטי היא באמצעות ברגים ומחברים אשר נכנסים משתי צידיו של הדק, מומלץ להתקין את תשתית הדק במרווחים של 30 עד 35 סמ בים המרווחים טבכך ליצור דק חזק ויציב, במידה והקשבנו להמלצות אלו נכנסים 18 יח של ברגים ומחברים בכל מר ולפיכך הדק שלנו יהיה חזק ויציב.
דק איפאה סינטטי הפופולארי נמצא מותקן במקומות רבים בארץ כגון אוניברסיטאות טיילות ובניינים שלמים שאלו אותנו היכן ניתן למצוא משטחים כ כך בעצם נוכל לראות את הדק במלואו ואת עבודתנו ומקצועיותנו של טייק דק.

דק איפאה בגג

לכל שאלה נשמח לעמוד לשירותכם take-deck

נגישות
Call Now Button