מתקין דק אורן | התקנת דק אורן בזכרון

מתקין דק אורן זה אחד מהשירותים הפופולרים ביותר שאנחנו עושים

למי שמעוניין בדק טבעי ובמחיר זול יותר משאר הדקים דק אורן הוא הפתרון הטוב ביותר עבורו.

דק האורן העשוי מעץ האורן מיובא בדר"כ ממדינות כמו פינלנד ורוסיה. הידועות בעץ האורן שלהם. במדינות המזרח התיכון העץ פחות נחשב לעמיד לאורך השנים. מכייון והחשיפה שלו לשמש גורמת לעייותים ורקבונות מהירים יחסית לשאר הדקים הקיימים בשוק.

אם זאת אפשר לומר כי הוא אחד הדקים והכי פופולרים שיש ביותר ובמקומות בהם. יש פחות חשיפה למים ולשמש ימצא הדק כעמיד יותר. מלבד זאת מחירו הינו זול משמעותית משאר הדקים. שניתנים להתקנות אך יש לזכור כי הוא דורש טיפול חצי שנתי או שנתי בלחץ מים גרניק או באמצעות שיוף נקיון ושימון . על ידי בעל מקצוע או באופן עצמאי עם כלים ושמנים מותאמים לדק האורן.

אם מה עלינו לבדור כאשר אנחנו מחפשים מתקין דק אורן מקצועי

מתקין דק אורן

כאשר אנחנו מחפשים בעל מקצוע אמין ובמחיר הוגן ולהתקנה טובה ואיכותית עלינו לבדוק כמה פרמטרים לפניי הסגירה עם בעל המקצוע .

  • ראשית עלינו לבדוק את המ"רוהשטח אותו אנחנו רוצים ובכך לראות האם בעל המקצוע מבין ונותן לנו את המטר המדויק. כמו כן מומלץ לבדוק את דרכי הגישה למקום ולהכנסת החומר לגינה או למרפסת.
  • דבר שני שאנו ממליצים הוא לשאול ולראות דוגמא של המוצר בו אנחנו מעוניינם ( במקרה של האורן ניתן לבקש מניפת צבעים לצביעה עתידית ).
  • דבר אחרון מומלץ לראות עבודות של בעל המקצוע ולהשוואות מחירים של כמה בעליי מקצוע שונים.

אצלנו בחברת טייק דק שפועלת מספר שנים רב בישראל ניתן למצוא פרוקטים בכל רחבי הארץ. עם דקים טבעיים וסינטטים באיכות הגבוהה ביותר. מי שמחפש בעל מקצוע הנותן אחריות לעבודותו ולחומרי הגלם אנחנו הכתובת הטובה ביותר עבורו. עם חומרים ללא פשרות ובאיכות הגבוהה ביותר.

בעבודה בזכרון הלקוחות שלנו חיפשו דק שישתלב עם הדק הקיים ויהיה כבמה לשאר הגינה המתחדשת המשקיפה לעצים שמאחוריי הבית.

אם אתם מעוניינים במתקין דק אורן פנו אלינו עוד היום take-deck

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

נגישות
Call Now Button