דק לחצר בראש העין בדק סינטטי גוון אפור עם טקסטורה של עץ והיה אחד מהשדרוגים הגדולים ביותר לחצר הבית

דק לחצר

לאחר שפנה אלינו זוג צעיר שרכש דירת גן בשכונה חדשה בראש העין הגענו לפגישה, בהתחלה הלקוח רצה דק ללא תחזוקה אבל במחיר משתלם כי התקציב שלו היה מוגבל כי פיתוח החצר הוא לא מעט כסף במיוחד למי שעובר לדירה יחסית חדשה.

בתחילת הפגישה הסברנו ללקוחות על ההבדלים בין סוגי הדקים בין אם הוא דק מעץ או סינטטי וכמובן על טווח המחירים והעמידות לאורך השנים.

לשמחתנו הלקוח הבין מהר מאוד כי הוא לא יתחזק את הדק לאורך השנים ושמתאים לו ביותר דק פולימרי של טייק דק.דק בראש העין

דק לחצר תהליך העבודה

  • תחילה פינינו את האדמה שהייתה גבוה מידי לתשתית ולדק על מנת שהדק הריצוף יהיו באותו קו 0 ולמעשה התחברו כמקשה אחת.
  • לאחר מכן פרסנו יוטה שחורה על מנת שלא יגדלו עשבים לאורך השנים והתחלנו בבניית המסגרת. לאחר הכנת המסגרת חיברנו את הקרשים אחד לשני במרווחים שווים וקטנים ביותר של 35 ס"מ בין הקורות על מנת שהדק יהיה חזק ועמיד ויוכלת לשאת עליו משקל לאורך השנים.
  •  
  • ולבסוף חיזקנו את התשתית ופילסנו אותו לפי הגובה הקיים באמצעות רגליים מעץ מחוטא על מנת שלא ירקיב בשנים הראשונות שלו .
  •  
  • לאחר הכנת התשתית חיברנו את קורות הדק העליון באמצעות קליפסים מחברים וברגים להתקנה נסתרת שעמידים כמו הדק לאורך שנים רבות ,ובכך לא ראינו את הברגים למעט לוחות הסופיים שחוזקו עם ברגים עליונים.

אחריי שסיימנו את העבודה הלקוח התקשר אלינו והיה מרוצה מאוד מהתוצאות של הגינה ומהיופי של הדק ורצה להוסיף למשטח עוד חלק גדול ולמעשה משטח כפול ממה שבנינו קודם לכן !

לאחר תכנון מקדים נצלנו את השטח של הגינה היטב בנינו אדנות רחבה לשתילים וחיברנו את הדק החדש לדק שבנינו קודם לכן, כל מה שנותר לו הוא לשטוף את הדק באמצעות מים וסבון וליהנות מהשטח הדק .

אם גם אתם רוצים דק לחצר פנו אלינו עוד היום take-deck

 

 

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

נגישות
Call Now Button