דק טיק בראשון שהותקן על ידי הצוות המקצועי מבית טיק דק .

דק טיק בראשון

לאחר שפנה אלינו לקוח בבקשה לדק טיק לחצר הבית החדש שלו כשטח המשמש כצמחייה שמחנו לעזור. תחילה הגענו על מנת למדוד את השטח ולבדוק האם יש גובה. או שצריך הכנות מסוימות לפניי השטח.

כבר במבט הראשון הבנו כי השטח כרגע היה סבוך עם פתחי ביוב מדרגות. ושיפועים שונים ולכן המלצנו לכסות ולפתוח את הדק רק במידת הצורך.

כמו כן הבחירה הטובהב דק טיק הינה בחירה המאפשרת לנו להיות בטוחים כי הדק שלנו יהיה עמיד לאורך שנים רבות וכי חומר הגלם הינו ברמה גבוה ויאפשר שקט מללקוחות ומראה של עץ טבעי. הטיק הגדל בדרך כלל במזרח הינו עץ קל שנחשב .לעמיד מאוד לאורך השנים בגלל היותו שומני במיוחד.

בנוסף לזה הוא משמש במקומות כמו יאכתות או סירות בשל העמידות הגבוהה שלו במים. ובחומרים העלולים להזיק בדרך כלל לדקים . ולכן הוא נחשב למוצר איכותי וטוב לאורך שנים.

אם זאת מחירו של העץ הוא אינו זול ויש אנשים רבים הנרתעים מהמחיר .אך אם נחשב את אריכות השנים שלו . ואת הצורך בטיפול פחות נבין כי חסכנו אלפיי שקלים בתהליך הבחירה בטיק. לעומת אם נבחר בעצים אחרים.

תהליך ההתקנה דק טיק בראשון

תחילה לאחר פינוי האדמה פרסנו את התשתית כאשר המסגרת מקורות עץ 5\10 מוקצע מחוטא ורק כאשר .הייתה חזקה ואיתנית שיכלה לתת לנו את הפילוס לפי הריצוף שהיה קיים.

לאחר מכן יישרנו את המסגרת באמצעות רגליים מעץ .ויצרנו תמיכות כל 45 ס"מ אחד לשני לחיזוק המבנה והבסיס של השטח על מנת שיוכל לעמוד בעומסים ולתת מענה במידה ורוצים להשים משולחנות. יש לזכור כי זהו השלה בחשוב ביותר בבניית התשתית. והדק וכי כל רגל וכל חיזוק יכול להיות משמעותי בשנים הבאות ולכן מומלץ .לעשות כמה שיותר ולוודא כי הרגליים נוגעות בקערקע.

ולבסוף התקנו את קורות העץ על התשתית שבנינו קודם לכן עם התקנה נסתרת של טייק דק בגוון הטיק ומבורג חזק במיוחד .

אם גם אתם רוצים דק טיק בראשון פנו אלינו עוד היום take-deck

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

נגישות
Call Now Button