דק אורן

דק אורן

                                                    

דק אורן הוא אחד הדקים הנפוצים ביותר בשוק הישראלי, אבל האם הוא העץ המתאים ביותר לדק?

עץ האורן מתחלק ליותר מ – 115 סוגים ומינים הגדלים במקומות שונים, אך רובו של האורן בישראל הוא אורן לבן. וזהו הדק הזול ביותר שנוכל למצוא.

שני דברים שעלינו לדעת:

 1)דק אורן מצריך תחזוקה חצי שנתית על ידי שימון, צביעה ושיוף והעלויות של כך אינן זולות

2)עלינו להשקיע זמן רב בטיפול, אם זה שימון הדק ,ניקיון או צביעה והוא עלול להוציא סרף.

דק אורן שאיתו אנחנו עובדים בחברתנו הוא דק אורן פני מסוג 5 (הליבה של העץ) והוא העמיד ביותר מבין שכבות העץ, כמו כן ניתן לרכוש אצלנו דק אורן מחוטא ירקרק או דק לבן שפחות עמיד בישראל.

גזע האורן מתחלק לשכבות וככל שמתקרבים לליבת הגזע הוא יותר חזק, בשל כך שיש בו פחות עיניים וסרף. ביחד עם זאת עלינו לזכור שעץ האורן הוא עץ רך וגמיש ולכן הדק מרקיב יחסית מהר. כמו כן הדק משתנה בתנאי מזג האוויר ולא מתאים לכל מדינה, למשל במדינות הקרות כמו מדינות אירופה הדק מחזיק יותר אך במדינות חמות יותר הדק עלול ל"היהרס" יותר מהר.

רבים מהקבלנים אוהבים לעבוד איתו בשל היותו גמיש ורך והחיתוך שלו מאוד קל, מעבר לזה מחירו של דק האורן יחסית זול והוא פחות מחצי מדק האיפאה למשל, וניתן לחסוך מאות שקלים בכל מטר מרובע!

התקנת דק אורן:

התקנת דק אורן מצריכה תשתית כמו כל הדקים , אנו ממליצים אם בונים את הדק לבד, לעשות תשתית במרווחים של בין-50 ל-60 ס"מ בין מרכז למרכז. ולהשתמש בתשתית מעץ אורן מחוטא ומהוקצע שיחזיק את הדק העליון חזק ולאורך שנים רבות. כמו כן עלינו להשתמש בברגים המותאמים לדק ובעלי ציפוי שיחזיק מעמד. בתנאי האקלים ולא יחליד כדוגמת בורג spex. 

או ברגים חזקים אחרים שתוכלו להתייעץ איתנו מה הוא הבורג המתאים ביותר עבור העבודה שלכם. כמובן שבשנים האחרונות ישנם ברגים בצבעים שונים כמו חום או לבן שתוטכלו לרכוש אצלנו.

אחרי הנחת לוחות הדק על התשתית ולפניי הכנסת הבורג מומלץ להכין שקע מקדים. באמצעות מקדח ובכך הבורג יכנס חלק יותר לדק ויתן סיומת יפה לראש הבורג.

לפניי התקנת הדק עלינו לראות את המשטח ועל מה התשתית יושבת. אם תשתית הדק היא על אדמה מומלץ לזפת את הרגליים של התשתית. על מנת שטרמיטים לא יאכלו אותה ומים לא יהרסו אותה.

 ובכך אנחנו יכולים התשתית הדק תחזיק זמן רב יותר של שנים, לאחר התקנת הדק ההתחלתי עלינו לשמן בפעם הראשונה בשמן המתאים לדק או לצבע אותו פעמיים, בשתי שכבות ולנקות אותו לפני כל שכבה.

אנו ממליצים שאם אתם רוצים נראות טובה ואחריות על הדק לקחת בעל מקצוע אשר מתמחה בבניית הדק. ונותן אחריות על העבודה ומענה בעת הצורך תמיד, מאשר לסחוב. להוביל, לחתוך, לשמן ולעוד. אך עדיין עלינו לבדוק את בעל המקצוע לבקש תוכנית עבודה הכוללת: סקיצה מידות ומחיר עבור העבודה. הצעת מחיר מסודרת ומפורטת. של התשתית וחומרי הגלם.

במידהב ותרצו שאנחנו בטייק דק נעזור לכם בתהליך ההתקנה של הדק החדש. נשמח לעמוד לשירותכם ותת לכם את הדק אורן הטוב ביותר עבורכם. במחיר תחרותי ולכל כיס. דק האורן שלנו הוא ברוב הפעמים הדק הזול ביותר בקטוגריה הדקים מעץ ובכלל ובהרבה מקרים זול יותר מריצוף חוץ ולכן מומלץ ושווה לבדוק את העלויות כאשר אנחנו בשלב התכנון. ולפניי הבוצע של ריצוף החוץ.

שימון דק אורן:

אנחנו בחברה ממליצים על שימון בשמן של חברת פלוד או בונדקס בלנשון או חברות נוספות. אשר יכול לחדש את הדק שלנו בצורה הטובה ביותר. אומנם השמנים אותם אנחנו ממליצים הם לא הזולים בשוק הישראלי אך הם הטובים ביותר לדק שלכם.

 השמן הוא אינו נספג בדק אורן ואינו מתפורר בדרך כלל ומוציא "קסקסים" על הדק. כמובן שישנם עוד סוגים רבים כמו בונדקס או וולמן אך מהניסיון שלנו השמן והצבע של פלוד הוא המומלץ ביותר עבור דק אורן.

אז למה אנחנו החברה המובילה  לדקים מאורן בישראל:

כחלק ממהפכת הדק מעץ בישראל אנו נותנים לכם להינות מדק אורן איכותי במחיר הטוב יותר.

חומר הגלם של הדק יכול להיות מיובא מרוסיה ולו עיניים רבות. הדק אותו אנחנו מייבאים הוא תוצרת פינלד והוא ממספר 5.

כלומר העץ הוא בשכבות הפנימיות יותר ולו פחות עיניים ושרף אשר ידוע כעץ יותר איכותי. ומחזיק שנים רב יותר במקום בו הוא מתוקן.

מעבר למוצר הטוב אנו נספק לכם גם את התקנת דק אורן הובלה והובלה ותשתית לכל רחביי הארץ במחירים המשתלמים ביותר.

וכמובן המקצוןעיות והשירות שאצלנו הם לפניי הכל!. חברת טייק אשר קיימת מספר רב של שנים עם התקנות דקים. ובפרט דקים מאורן בכל רחבי הארץ עם פרוייקטים מגוונים מסביב לבריכות. מרפסות וגינות שונות ומגוונות. בנוסף לזה חומרי הגלם איתם אנחנו עובדים הם ברמה הגבוה .ביותר וללא פשרות אשר מוצגות ללקוח תמיד. ובמחירים תחרותיים במיוחד.

רבים מהלקוחות רוצים דק מעץ הפשוט והזול ביותר להתקנת לחדרי גלריה. מתחת למחסנים או לחדרים קטנים במיוחד. ולכן מומלץ להתייעץ איתנו כי בהרבה מהפעמים ניתן להעזר בידע שלנו או לקחת אותנו כמתקינים של הדק אותו תרצו להתקין.

הדק הפיני שלנו הוא האיכותי ביותר בשוק הישראלי ומתאים לשימושים רבים כמו דקים, ספסלים, עמודים חיפויים וכל שימוש אחר ולכל שאלה אנו עומדים לרשותכם.

פנו אלינו עוד היום להצעת מחיר take-deck

למבחר הדקים מעץ שלנו לחצו כאן!

דק אורן זול
דק אורן בקריית אתא
דק אורן מחיר
דק אורן מסביב לבריכה
דק אורן לגינה
דק לגינה ברמת השרון
דק אורן לבריכה
דק מסביב לבריכה ברמת השרון

דק אורן מחיר

בכתבה הבאה נסביר על עץ אורן ומהו דק אורן מחיר מבחינה מספרית:

דק אורן הוא הדק הנפוץ ביותר בקרב הדקים בשל מחירו הזול ובשל רכותו והמראה האלגנטי שלו. דקים מעץ אורן מתחלקים לשני סוגים דק פיני ודק לבן שהנם שני סוגים שונים לגמרי . 

אנו בטייק דק מעדיפים להתקין דק פיני מכיון שהוא עמיד יותר הן מבחינת תשתית והן מבחינת אקלים, אנו מעדיפים כמו כן להשתמש בדק מחוטא ומוקצע אשר עבר תהליך של שמירה מפניי מזיקים ותנאיי מזג האויור.

דק אורן מחיר לחומר הגלם:

דק אורן מחיר עבור חומר הגלם נע בין 100 ל120 שקלים למ"ר מרובע שמחיר זה אינו כולל עבודה הובלה ומע"מ ונחשב לדק הזול ביותר שקיים אולם זאת עלינו לדעת כי עץ האורן אינו מתאים לדקים וכי הינו נוטה להירקב ולהשחיר להוציא שרף וסיבים מהר מאוד ולכן בתנאי מזג האויור שלנו הדק אינו מחזיק מעמד לאורך הזמן.

מחיר דק האורן כולל העבודה:

מחיר הדק כולל את העבודה נא בין 350 למר לבין 450 למר שזהוא מחיר השוק הישראלי וגם כן המחיר נקבע לפי משטח העבודה, המחירים אינם כוללים הובלה ומע"מ אשר המחיר הסופי יקבע רק בשטח.

את הדק הנפוץ יש להניח על תשתית עץ או אלומניום אל חלד ובכך ליצור במה וכוורת של תשתית למעבר נכון של מים חירוץ ועוד אלמנטים נוספים.

מחיר דק האורן יכול לחסוך לנו אלפיי שקלות ועשרות אלפיי שקלים אם מדובר בשטחים גדולים אך זכרו חיי דק האורן מוגבלים ולא כמו הדק הסינטטי שנותן אחריות של מעל ל20 שנים הדק אורן מחזיק כערך 10 שנים עד לריקבונו.
( יש לזכור שאם החלפת הדק הישן הרבה פעמים גם התשתית נרקב לכן אם יש צורך עלינו להחליפה לפניי הנחת הדק החדש).

יש להתייעץ אם בעל המקצוע לגביי מדידת הדק או להחלפת התשתית האם היא רקובה ואת זה יוכל לדעת בעל המקצוע רק לאחר שיפתח כמה נקודות בדק ויראה איפה תשתית נתרקבה ואיפה ניתן להשתמש בתשתית הישנה.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה >> צוות take deck

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

נשמח לעמוד לרשותכם take-deck

נגישות
Call Now Button